Monday, February 2, 2009

Nasi Dagang


Taraaaaaaa.....ni menu lunch semalam Ahad ler...aku masak nasi dagang, gulai ikan tongkol n acar timun carrot mentah....sedap tak nampak...mmg sedap..Mr. Hubby kata sedapppp...perasan ler pulokkkk...sebenarnya lama dah tak buat..so smlm mcm dah jemu mkn nasi...so masak ler nasi dagang nih...ok jer buatnya tak ler susah sgt...resepi ni dari resepi mak den ler..almaklum ler dulu mak pun rajin gak buat sbb abah den ni org ganu...abah mmg ler suka stail2 makanan dari sana kan...so apalagi aku pun calling2 ler mak camner nak buat..ari tu dah buat tp lupa, lama sgt dah aku buat last year bulan May gitu....sbb bahan2 pun sume dah ada aku pun start ler buat...jadi ler seperti dlm gambo tu..yg melimpah ruah dgn cili api tu....berasap tinga....selamat ler jamu mata yer...nanti ler aku taip resepinya....

No comments: