Thursday, March 3, 2011

Tetamu Tidak Diundang

Hari ni lieza didatangi tetamu yg tak diundang..alahai..seram sungguh lieza...tgh lieza dok sibuk utk nak buang sampah..tetiba lieza nampak ada benda melingkar di luar grill belakang umah...alamak sssssnaaake ler pulakkkk...aduhhh...ini kali ke 3 dah dia dtg menziarah..memula dulu dlm pantang kan Eryna...masa tu ular tedung selar warna hitam ada ler sebesar lengan Muaz...masa tu mak ada kat sini...nasib ler mak nampak...mak siap spray2 dgn ubat nyamuk lagi tu..heheheh...pastu lieza call bomba..tp die sempat melarikan dirinya...
Org kata kalau dtg dlm mimpi anak dara, ada org nak meminang tp kalau dlm nyata..apa pulak yer...tak kan ler ada org nak pinang mak dara lak...huahuahua mungkin tidakkkkk...
Tapi yg memula tu mmg besar sikit ler yg singgah tu...kali k2 kecik besar kelingking...pas tu yg kali ni besar ibu jari kaki ler...camtu ler lebih kurang...cuba tgk gambar kat bawah....(sempat lg tu amik kamera) tp kami tak pukul pun biar jer die berlalu dgn selamat dan sihat..


2 comments:

K.Nor said...

eeeeeiiiiiiiiiiii........ seriau ! :)

Ezadlieza said...

K.Norrr..mmg seriauuu sungguh kak...lieza nak jemur kepok terus tak jadi...