Tuesday, February 22, 2011

Ikan Keli Bakar + Air Asam

Akhirnya abih juga stok ikan keli dlm freeze..sampai tak tau nak dimasak apa..at last semalam nampak Nieza Finland dok bakar ikan ni...dtg ler idea nak bakar ikan keli nih...rasa ikan keli ni sedap juga ler bila dibakar dan dimakan dgn air asam...almaklum ler lieza ni bukan makan ikan keli ni tp skrg dah bole makan sikit..ni semua gara2 Mr. Hubby yg suka makan...jom makan dan cuci jer ler mata yer...resepi ni mudah benor semua org tau bakar ikan kan kan kan...tapi kot kot kot ler yg tak tau kan bole pegi umah Nieza yer..klik SINI. cara2 nak buat air asam pun ada..ok..layannnn.


2 comments:

Nieza said...

assalam kak, yeayy akak dh leh masuk geng...hehe tq sudi mencuba resepi yg simple ni...nieza lak dok pujuk husband suruh mkn tapi lum berjaya lagi susah tul kalau msk kena msk menu lain lak utk dia hehe

Ezadlieza said...

w'salam nieza....hahahaha..tu ler nieza..dah kita yg kena masak...tak rasa cam rugi lak...at last makan juga tp sikit ler hehehe...takder rasa apa pun..rasa ikan jer kan...nieza ckp ler gitu kat asben nieza tu..rasa ikan jer..hehehe