Tuesday, July 13, 2010

My New Station

Hahahahha...mesti kengkawan heran kan...station apa ler pulak kan......hmmm...gini ler citenya...oleh kerana asyik tiada kesempatan nak berblog ataupun nak mentenet jadi aku dgn bangganya mempersembahkan "New Station" untuk aku mentenet dgn jayanya...

MARI..JOM..MEH..COME ON..


1 2 3


TARAAAAAAA



Huahuahuahua....ni ler tempat baru aku nak mentenet...senang gituuu..sambil mentenet sambil meriba atau menidorkan atau menyusukan My Hero Malaya..Si Muaz ni...tak ler lenguh seluruh badan...kalau dok kat atas kerusi mmg ler jenuh sikit...skrg aku dok jer kat lantai...kalau Muaz tido bole lg aku dok letak kat lantai...kalu terjaga bole tepuk2..sambil mentenet or berblog...begini ler caranya...sbb Muaz ni susu badan, kena ler ubah sikit cara aku nak mentenet..nak tgk photo terbaru hero malaya aku??? jom lg sekali kebawah nihh...


Hai Semuaaaa......!!!!!!

Haaaa...ni ler rupa terbaru hero malaya aku nih...dah 5 bulan dah..kejap jer kan...see yaaaa...muahhh.


No comments: