Wednesday, May 6, 2009

Pokok..Pokok n Pokok..

Meh layan pulokkk...Pokok2 yg kami tanam ni..dah semakin subur dan berhasil terutama Pokok Cili Padi...Cili Gerunung yg bulat2 tu...pokok2 lain pun semakin subur..bole dikatakan sekarang ni nak cili petik jer..nak kunyit korek jer...nak daun kesum..patahkan jer kat blakang...wahh..jimat..jimat..jimat....

Ni Cili padi spesis yg lain..kuning warnanya tp pedas giler..

Yang ni lak spesis lain juga...warnanya hijau muda jer..rasanya terbakar mulut kalau buat ulam.

Pokok Bayam semakin membesar

Terung pun ada..ni terung purple..

Byk tul cili bulat ni berbuah..

Pokok Kesum

Pokok Kunyit yg subur giler..

2 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Tak Sia2 berbudi pada tanah ek.. Dapat gak tuai hasilnya!!

Boleh niaga sayur depan umah ni... hehehehehe!!

lieza said...

Betul aaaa mama...nanti lieza nak buka meja depan umah..hahahha...kat sini kalau sepiring kecik tu dorang panggil "SETOMPOK"..mula2 dulu cam pelik jer..sbb biasa guna SELONGGOK..heehheh.kankankan.