Sunday, April 5, 2009

My New Pet



Dah puas bercucuk tanam...terjebak dgn alam penternakan pulokkkkk.....meh aku introduce our n new pets...the name is Lobster..but this one yg kecik punya ler...memula we all beli 3 ekor..pas tu waktu mlm off ler oksigen tu..bila pagi mati ler sekoq...sian ler pulak tingggal ler 2 ekor...pastu pagi tadi pegi lagi beli 2 ekor saje nak kasi dorang hepy berhimpit2 kat dlm bekas tu....seronok pula bila tgk... mcm scorpion pun ada....nak bela Kucing payah ler pula nak maintain..takut nanti anak2 lak tak terbela..hahahhaha...yg paling senang bela la Lobster ni...nanti bila besar boleh aku goreng...kan sodapppp...tu pun kalu sempat ler membesonya kan...sape2 nak mkn Lobster nanti ujung tahun mai umah aku mkn yg ni yerrrr...huahuahua..

2 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Lobster tu... fuyoo... cedap ooo....

Ezadlieza said...

Yolah Mama..memula nak beli ingat udang galah..ropa ropanya Lobster tuhh...perghhh...nanti dah beso den buat gulai...hehehhe