Tuesday, March 24, 2009

Novel lagi...

Last weekend pegi ler Popular Book Store....tinjau2 ler segmen novel2 nih...terpandang ler 2 3 buah novel nih.....apalagi aku rembat ler Harum Chempaka n Rindu Cintaku.....tp rembat berbayar ler kan...Harum Chempaka ni hasil penulisan/karya Norhayati Berahim..n Rindu Cintaku hasil penulisan Fauziah Ashari..dimana novel ni adalah kesinambungan 2 buah novel yg sebelum n i..yg 1st Ombak Rindu n 2nd Cinta Tiada Akhirnya...2 buah novel yg terdahulu ni mmg aku ada....jd Rindu Cintaku pun aku patut milikinya...Sebut pula pasal Norhayati Berahim ni..aku mmg minat hasil penulisannya...kagum juga ler aku kat beliau ni.....bukan setakat bahasa2 isi kandungannya malah pengetahuan beliau dlm sesuatu... dan setiap segi tu...waduh tabik spring laa..kat beliau nih...bole dikatakan byk juga ler koleksi novel aku dari hasil karya beliau ni....First novel yg aku baca dari karya beliau Pesanan Seorang Lelaki...besh gitu...pas2 tu setiap hasil karya beliau mesti aku akan teruja sgt nak beli...apa lagi jom baca....


No comments: