Friday, January 6, 2012

Happy 4th Birthday Eryna

Alhamdulillah harini 6 January 2012 genap lah sudah Eryna 4 tahun...
sebenarnya hari ni hampir2 terlupa 6hb adalah besday Eryna...lupa hari bulan daaaa...bz giler lepas anak2 bersekolah nih...cewaahhhh...
4 tahun usia Eryna kami mengambil keputusan utk menghantar Eryna ke Tadika, biarlah dia belajar menyesuaikan diri dgn rakan2 dan org luar selain Ibu, Ayah, kakak dan adiknya..kalau diikutkan mmg kesianlah...tapi biarlah dia belajar supaya tak takut dgn org sbb Eryna ni teramat ler payah nak sesuaikan diri dgn org, ambil masa sikit berbanding dgn Enas yg tak kisah pun dgn sesiapa...apapun Ibu terasa sunyi bila Eryna takder tapi takpelah hanya separuh hari jer dari jam 8.00 sehingga 12.30 tgh hari jer...





Eh baru terperasan tgn Muaz yg sibuk nak ambik belon tu...


Pagi- pagi hari ke2 persekolah Eryna sembang2 dgn Eryna supaya die mahu ke sekolah: -

Ibu : Adik nanti pergi sekolah yer...
Eryna : Adik tak nak pergi sekolah(sambil peluk tubuh tanda protes)
Ibu : Alah adik sekolah la...dok rumah pun Ibu takder nanti..Ibu kerja lahhhh...(sajer jer)
Eryna : Ibu kan perempuan dok rumah lah (sambil jerit)
Ibu : huhhhhhhh...ada2 jer jawapannya...


Dah besar ni ada jer ayat2 yg kluar tanpa disangka2...

3 comments:

Anna Qawina said...

Happy Birthday Eryna..moga membesar dgn sihat & solehah..jaga ibu yer..

meh kita potong kek sesama..

tun_telani said...

haha.. haip! piap tangan muaz ;p
happy birthda aryna omey! moga menjadi anak yg solehah =)

Nieza said...

ala comelnya birtday girl ni..happy birthday Eryna,semoga membesar menjadi anak yg soleh..amin:)