Thursday, July 14, 2011

Pulut Tanak Berkelapa + Ikan Masin

Pulut tanak makan dgn kelapa pas tu makan pulak dgn lauk ikan masin takpun ikan goreng...fuhhh mmg lieza gemar makan...dulu kalau kat kg...mak slalu buat sbb abah lieza pun suka makan....dan masa tu juga lieza tau makan jer skrg buat ler sendiri pastu makan ler sendiri...lama betul lieza tak makan hari ni terlintas nak makan pergi juga cari kelapa..sesambil ambil enas dari sekolah singgah menyinggah ler kat kedai alhamdulillah ada la jumpa kelapa parut..nak sikit???? bolehhhhh...jom laaaa makan...

4 comments:

tun_telani said...

nakkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lama dh x makan niiii... xjumpa kelapa parut. dh terliur sgt ni, nnti kukus kelapa kering laa.. huhu

Ezadlieza said...

Tun....
Sama ler akak tun..susah nak cari kelapa parut...bila jumpa beli byk terus..simpan dlm freezer..hahahahha...kadang bila dok pk nak jer beli mesin parut klapa...

Chik Mimi said...

sedappppnyaaaaaaaaaaaaa liezaaaa

Diana @ Melley Mey said...

dengar pun dah tau sedap tp diana x perna lg makan... mmg nampak menyelerakan