Monday, May 25, 2009

Dapur...oh...Dapur.

Org kata patah tumbuh hilang berganti...so ni ler dapur masak ku yg terbaru..yg Mr. Hubby ku belikan.....sekali dgn oven...seronoknya.....lg bersemangat la aku nak masak...hehhehe.

Ni ler dapur masak ku yg yg dah sampai hayatnya...byk tul dapur ni berjasa kat kami..tp akhirnya...kau pergi jua...syahdunya....selama 7 tahun kami guna..dari Mr. Hubby bujang treg..teng teng lg waktu tu Mr. Hubby keje kat Perak dan dapur ni juga sampai ke Sarawak..aduh sadisnya..dapur ni punya cite die dah naik kapal laut lg..jauh tu die merantau tau...tp hayatnya fullstop setakat ni saja.....sayonaraaaa..

3 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Canggih!! Macm dapur My Mak.. ada OVEN sekali..

teringat citer lama, time bakar Kuih Raya ngan my Adik, tetiba Oven tu meletup (sbb guna gas kan?), terus terbakar bulu roma di tangan kanan MaMa.. pastu serik nak guna Oven Gas.. better yg elektrik.. huhuhu!!!

lieza said...

hahahhaha....aah oven ni yg gas...tak ler canggih mama weiii...saya punya nih..biasa jer...

meletopppp...abih tu skrg mesti dah takder blu tgn mama tu....tumbuh baru takkk????? heehehe

MaMaQaYPo FaMiLy said...

ada.. tumbuh balik... heheh.. sib baik!!