Thursday, April 16, 2009

Udang Galah Masam Manis



Udang Galah ni dah selamat aku godamnya sampai jd camni....aku masak masam manis letak sos cili..sos tomato..sos tiram..cili padi..bebawang...tomato..haaa jadi ler rupa tu...udang tu aku goreng terlebih dahulu saje nak bagi die krap krup krap...pas tu aku operate udang ni kat tgh badannya...ala ala CSI gitu..hehehhe...tu yg jd terbongkang camtu tu...sudi sudikan la tgk yer...

2 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Lieza mmg pandai GODA selera Hubby.. Bertambah lah CAYANG dia pada Lieza.. :D

lieza said...

Huahuahua....yelah nak goda dgn gaya seksi tak reti..ni jer la yg bole...kwangkwangkwang..hehehh.