Friday, March 13, 2009

Moist Chocolate Cake - Badariah



Kek nih aku buat petang smlm..saje ler sbb dah lama tak buat kek coklat kukus ni..resepi ni senang jer main campak campak..gaul gaul jer..tak guna butter tp aku guna minyak mazola. Resepi ni dari Pn. Badariah..kalau nak cepat aku akan buat ler guna resepi nih..kalau di ikut byk ler juga resepi2 kek coklat yg dah aku cuba..ternyata sume nya sedap2 sgt..tp itu ler aku tak ler amik gambar utk sume kek tu..sbb rupanya sama jer..kadang tu sampai aku lupa mana satu..sbb rupa parasnya lebih kurang sama cantik jer..hehehhe...ok ler tak berleter panjang resepi ni aku pernah paste kat sini..jd kalau sesapa nak resepi ni boleh jer klik kat Kek Coklat Kukus Pn. Badariah. Cuma aku nak beritahu resepi ni aku guna Tepung Superfine..resepi asal tepung gandum jer..sajer sbb nak abihkan stok tepung tu...walau bagaimana pong..tekstur kek ni masih ok dan sedap..tak caya cuba la....

2 comments:

wanie_papa said...

terliur......nyam2....

kak liza said...

wanie cuba la buat yer..senang2 jer