Wednesday, March 11, 2009

Koleksi Novel




Meh ler layan koleksi novel aku nih....novel novel nih aku simpan dari aku bujang lagi sampai ler skrg..setiap ada pameran buku kat PWTC mesti aku pegi n borong novel2 tu kalau sekali beli dlm 10 buah buku...masa tu..mmg sakan tul..maklum ler dok bujang tak der mende nak buat sgt..bila mlm layan ler novel tu dari dok buat benda tak tentu hala kan....pas tu bila berkahwin Mr. Hubby dok kat Perak n aku kat KL setahun juga ler aku dok berjauhan...so bila aku nak pegi Perak aku akan naik bas kat Puduraya masa kat situ sempat juga aku dok p kedai buku n beli ler novel2 kegemaran aku sementara nak tunggu ketibaan bas Plusliner tu....apalagi bertambah tambah ler novel aku ni....dlm gambar tu cuma bahagian depan jer tu...tak termasuk yg belah belakang...ada juga yg masih anak dara teruna lagi..sbb masih tak buka balutan lagi...masih tak sempat nak ngadap novel aku nih...sian novel ku ini yg dah lama ku tak belai belai n belek belek...sudahnya jd hiasan dlm bilik tu...kadang tu baru selak 2 3 helai mula ler anak2 ku pun sibuk nak juga....tak pe lah nanti nanti akan ku belai2 juga wahai novel novel ku..takkan kubiarkannya menjadi reput dan berkulat.. kerna dikau byk berjasa dikala aku keseorangan....muaahhhh....

2 comments:

wanie hidayat said...

wanie tlg bace kn....wawawa.....serabai...nk jugak ngaco novel k.liza....hehe

Anonymous said...

akak....nk pjm...heheheeh dulu time kt swk akak tk bg coz tk bis study nie da habis bila leh pjm.huhuhuhuh;p(syazana sazali)