Wednesday, April 11, 2012

My New Gadjet S



Tadaaaaas....ni ler Mr Singer gadjet terbaru yg dibeli oleh Mr. Hubby, model ni menggunakan 3 benang... utk jahit tepi biasa.....dan juga ada optional tapak yg dijual di kedai2 Singer.
Selain yg 3 benang ada juga model yg 4 benang yg mana model 4 benang boleh jahit tshirt
dan guna twin needle. Cuba tgk tshirt2 korang jahitan yg disambung cam jahit tepikan.. haaaa camtulah jdnya kalu guna model yg. 4 benang tu... ni mengikut keterangan oleh jurual singer yer..
Memandang masa bilanya lieza nak buat tshirtkan so beli jer la yg model 3 benang ....ni pun dah ok dan senang digunakan...harganya pun reasonable la...dlm RM 1252.00 cash ni harga model yg 3 benang 1 jarum dan kalau yg 4 benang 2 jarum tu lebih RM 100 dari harga yg 3 benang gitu...
Amat berbaloi kalau ada mesin jahit tepi ni...tak yah ler susah2 nak pergi kedai nak anto jahit tepi
kan...dan utk memudahkan lieza Mr. Hubby pun decided utk beli satu utk kegunaan lieza...
Happyyyyyyyy youuuu....selain memasak ni...menjahit pun satu terapi buat lieza...seronok bila tgk hasil dari tangan sendiri..bila masak boleh dimakan dan bila menjahit boleh diguna dan pakai..


2 comments:

Nuwairani Ira said...

setahu nani, kalau mesin2 utk menjahit ni memang jenama singer la yang terbaik. servis pon ok...mak nani dari dulu sampai sekarang setia guna jenama singer.

intan morsalin said...

sronoknya dpt mesin baru....bla la en.hubby nak blikan utk sya ni...huhuuh