Friday, May 15, 2009

Proses Memetik..


Ni ler Cili Cili yg baru dipetik dari kebun blakang umah ku....Bab petik memetik ni perghhh...mmg seronok...yg pelik tu kan Cili Padi ni bila petik mcm tak kurang... masih ada jer...sampai lenguh ler tgn pakcik n makcik nih memetiknya...sampai tgn we all pun kepanasan dek cili yg pedas ni...fuihhhh...Cili Padi ni bila buat ulam terasa freshnya...krup krap krup krap..bila Mr. Hubby dok kunyah dgn Nyammmannya.....

4 comments:

Redynne™ said...

nyaman ko kata? hahaha..berasap muntot..

ndak pulak yg putih tu..peerrgghhhh!!

x sanggup aku puan wati oooii.. hehehe..

lieza said...

Red..Pedas tu Sedappppp....muntot tak berasap punya...ko kena try nihhhhhh...

Anonymous said...

sedapnya tgk cili2 ko ni!kalau aku dekat ngan ko,setiap minggu la nampaknya aku mintak,nasib tak dekat,selamat cili2 ko dr dikerjakan aku..hehehehehheh

MaMaQaYPo FaMiLy said...

mmg tangan Lieza menjadi ek bab2 berkebun ni... :D