Friday, May 22, 2009

Award n Tag dari Miss Redynne

Award ni baru hari ni aku berkesempatan nak buat..hehehhe sory yer Red...btw thanks bebanyak yer...kerna ingatan ko tu kat aku..huahuahua..

1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda - dah gantung pun

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.

Walau pun kita kenal dlm alam persekolahan jer ada ler juga yg aku ingat fakta ttg ko ni :

1. Seorang yg Bijak Pandai - jgn ko nak menafikan yer

2. Sensitif tahap gaban ler juga

3. Kalau jalan dari skolah ke pekan Slim mak aiii Laju tu...

4. Suka mengalah - kan kan kan

5. Gila-gila n happy go lucky


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
Alamak aku rasa yg ni dah pernah buat dah...nanti bosan pula org baca byk kali.
4. Anda perlu memilih 10@brape2 je penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.
Yg ni cam payah jer ler...aci tak kalau aku tak buat???? acikannnnnn?

2 comments:

Redynne said...

hehe..

betul ke aku jln laju? wakakaka...

ko ni kn..bnyk t&c x ikut..mane aci cenggini..
x dpt 10..5 pon jadila..

siap ko ye..nnti aku tag ko lagik.. hahahaha

Lieza said...

heheheh..ko marah yer..nanti kena jual baru tauuuu....

aku bukan tak mau buat takut ko bosan jer baca nanti...hukhukhuk..

Takpe aku tak takut ko nak tag aku pun...hahahha..byk pun takper..