Tuesday, August 14, 2012

Baju Raya Anak2

Merajinkan diri juga jahit manik kat baju enas...ni blajar kat buku dan tutorial di blog...lintang pukang jer kan... yelah pestime jahit manik...tp nak juga cuba...



Tahun ni lieza buat sendiri baju anak2... tak kuasa dah nak beli... dan tempah...hasil usaha belajar kat tutorial dari blog teman2... hasilnya alhamdulillah... walaupun tk sesempurna dan tak sekemas mana tp bole lah...jadi juga baju kurung dan baju melayu johor ni utk anak2...
Jom blajar kat SINI Kedaijahitku.

No comments: