Tuesday, September 27, 2011

Bila Muaz ke Dapurrrr...

Haruuuu...bila Muaz nampak ibu nak menumbuk mula lah die nak tolong skali...yg peliknya kan kakak2nya tak pernah terhingin nak pegang lesung...tp Muaz ni pantang betul dgr lesung kedapur ler die....

Tumbuk2..pecah juga bawang tu muaz tumbuk..

Tak cukup satu tangan..guna 2 belah tangan pulak..

Adehhhh dehhh..penat ler nyangkung..duduk ler...fuhhh


5 comments:

tun_telani said...

hahahaa.. comeyy!! xpedih ke mata tu muaz, tumbuk bawang pulak tuu.. jgn tumbuk cili padi dh le..

K.Nor said...

lorr lieza dah pakai bibik ke? eh.. kalau pembantu rumah lelaki panggil bibik gak ke? hahaa

Ezadlieza said...

Tun...kalau ada cili mmg akak syuh2 suruh die pergi jauh..akak hadang belah kiri dia kekanan...aduhhh..

Ezadlieza said...

K.Nor...ni ler bibik baru lieza..hehehe ehh bukan bibik...bobok..ni kalau besar kalau rajin ke dapur cam CMG ni...senang ibu die tak yah ke dapur sgt...

rafidah rooshdi said...

Ni la dia masterchef junior..... Hehehe