Tuesday, August 9, 2011

Muaz 1 Tahun 6 Bulan






Aduhaiiii anak bujang sorang nih..cpt betul masa berlalu dah setahun enam bulan dah..tak sangka betul...dah semakin membesar dah Muaz nih...makin besar makin panjang akalnya anak lelaki nih mmg betul betul berbeza dgn anak2 pompuan tau...mcm2 nak dicubanya...buka almari la..nak pulas tombol dapur gas ler..nak capai itu ler nak capai ini ler...kalau dulu kakak2 nya tak pernah lak nak buat mcm2...mmg beza betul...tp camner pun seronok tgk kerenah si Muaz nih..apa yg aorg buat itu ler juga dia nak buat..tgk jer photo2 tu...bila Ibu tgh sapu sibuk juga dia nak sapu...alahaiiiii...
Oh ya yer...hari tu pegi klinik checkup Muaz kena imunisasi utk JE..imunisasi ni kat sini jer ada kat semenanjung setahu lieza tak der..nanti umur Muaz setahun 7 bulan akan kena utk kali ke 2 pulak..fuhh ngeri tgk kena injection sampaikan ayah pun kena tolong pegang sbb Muaz ni kuat betul meronta tak daya Ibunya..pernah sebelum ni Muaz kena injection sampai terlepas jarum suntikan tu dek kerna rontaannya yg kuat..fuhhh jenuh betul..kuat betul Muaz ni..sekali tangan die dok tepuk berbisa rasanya...huhhh..Muaz Muaz...walauapapun semoga Muaz sentiasa sihat dan ceria selalu...

2 comments:

Diana @ Melley Mey said...

hehhehehe... comelnya diaaa..... siap pegang penyapu lg.. hehehhee

tun_telani said...

ala ala.. tomeynyer muaz... rajin nolong ibu menyapu ye..

ps: tenet wat hal sblm ni kak.. tu yg sunyi jap tuh.. hehe