Friday, April 1, 2011

Dlm Fererro Rocher Ada Siputttttt? Ohhh Tidak...

Haaaaaa..mesti gempak N3 ni kan...tp tak ler segempak mana...lawak tu ada ler....isshhh tp betul ker dalam Fererro Rocher tu ada siput??? haaaa nak tau citenya??


Tersebutlah kisah Si Eryna nih...tgk Kakaknya makan coklat ni, die pun nak...tp sebenarnya Eryna ni bukan ler suka benor coklat ni..kalau dia makan pun hanyalah salutan pertama coklat tu jer..yg ada coklat berkacang tu..selebihnya die akan letak jer atas meja tergolek golek...entah mcm mana hari ni die termakan sampai ler salutan yg kedua coklat ni yg crunchy2 tu mcm wafer tu..tiba2 Eryna dok jerit..."Ibuuuuuuu ada Siputttttttt...adik tak nak...."sambil menangis dan sambil menhulurkan coklat tu....si Ibu pun terkejut ler juga....."Mananya siputttt????? Ni haaaaaaa....tgk gambo kat bawah ni...


Haaaaa yg salutan coklat ni ler die katanya siputttttt....aduhhhhh..nak tergolek2 Ibu ketawa...pas tu Ibu dok sakat lagi sambil menghulurkan coklat tu kat Eryna..ketakutan si Eryna nih...sambil menjerit adik tak nak lagi coklat siput nihhh...huahuahuahuahua...aisssshhh tp kan ada rupa siput pun iyer kan...hmmm tak tau ler...yg herannya die pernah tgk siput ker? hentam saja ler Eryna..pas ni nampaknya si kakak jer ler yg pulun sesorang coklat nih...hahahahaha..

6 comments:

Nieza said...

haha lawaknya eryna...itulah maknya kena beli selalula coklat tu...sedap coklat ni kak memang my fav ni ..:)

izahdaut said...

hahaa.. lawak tul. ada siput..kiki..kalau anak saya kan kak, lagi galak dia kalau maka bentuk2 gitu..aslkan coklat

K.Nor said...

hehehehehe

Chik Mimi said...

hehheheh mcm2 budak tu kan

ady said...

hahahaha.. terperanjat berok dibuatnye....

Ezadlieza said...

Hahahaha tu ler..mcm2 perangai anak nih...kadang2 nak marah pun tak jadi...yg suka ini tak suka itu...hadoiiiiii....