Tuesday, March 22, 2011

Happy 36th Birthday To Me


Hari ini genap la sudah lieza 36 tahun....


Syukur ke hadrat ilahi...masih dipanjangkan umur sehingga ke usia 36 tahun ini utk meneruskan sisa sisa...saki baki kehidupan entah sampai bila ke penghujungnya..sesungguhnya sentiasa memohon utk dipanjangkan umur utk meneruskan kehidupan bersama2 keluarga yang tersayang terutama suami dan anak2..dan juga bersama teman2 dikasihi selalu...

Tak mau ler celoteh panjang2...hadiah besday pun dah dapat..hehehhe...tapi kan Mr. Hubby ada ler buat surprised lagi...Jeng jeng jeng....apa yer agak agaknya...biar lah rahsia...nanti org kata nak beriak riak pulak...aduhhh...cukup ler kisah hadiah yg satu tu...tu pun dah cukup memadai buat lieza..happy sgt sgt...nantikan n3 masakan dari lieza sebentar lagi..alah masak biasa2 jer...rindu kat teman2 blogger yg dah lama lieza tak godek2 dapurnya...tak intai2 dapurnya....tak goncang2 periuknya...rindu wooooooo....tp apa nak buat kesihatan diri dan anak2 tak mengizinkan...jd tumpuan tu agak lari sikit...tp camner pun kalian sentiasa diingati....


10 comments:

Ayu said...

Happy birthday lieza!!!
Semuga dipanjangkan umur murah rezeki, diberikan kesihatan dan berbahagia disamping keluarga tercinta, dunia & akhirat..insyallah.

izahdaut said...

kak lieza..
happy birthday.
semoga umur sentiasa diberkati dan murah rezkinya..
dan berbahagia disaping keluarga tercinta.

K.Nor said...

happy birthday lieza.. semoga dimakbulkan Allah segala doa yg dipanjatkan.. :)

~Norul Mas Hana ~ said...

Happy Birthday kak lieza...
moga hari ni dan hari2 mendatang menjanjikan kebahagiaan buat akak dan keluarga.. =)

tun_telani said...

happy birthday kak lieza.. may His blessings be with you and your family always, iA.

Ezadlieza said...

Terima kasih tak terhingga dgn ucapan2 dari nkejauhan..apatah lagi dialam maya ni...muahhh sayang dari lieza utk K.Ayu..K.Nor..Izah..norul..tun telani...semoga kalian pun beroleh kebahagian dlm kehidupan...

HaSue said...

happy belated birthday kak..sori tertinggal ketapi..hehe..semoga akak sentiasa dirahmatiNya dunia akhirat..aminnn

Ezadlieza said...

terima kasih sue...aminnn..

Ummi said...

Salam Lieza...sori ketinggalan...Happy Belated Birthday to Lieza....waaaah muda lgk tuh...rajin2 masak eh...

aeinio said...

selamat panjang umur sebaya rupanya kita... sowilaa dah terlambat wish... tinggal bas...