Tuesday, August 24, 2010

Muaz - 7 Bulan


Yehaaaaa....arghhhhh....esok 25hb Muaz genap 7 bulan...alhamdulillah selama 7 bulan itu Muaz tidak pernah sama sekali sakit demam..itulah berkat dari susu ibu yg Muaz minum...sekejap sungguh masa berlalu tuptup dah setengah tahun umur Muaz.

Skrg ni Muaz dah nak mengeluarkan 2 batang gigi dibawah..sudah pandai gigit menggigit...adooiiii..dan juga semakin kelihatan lesung pipit di pipi kanan Muaz..hahaha...

tgk tu lesung Pipit Muaz kat pipi kanannya

Muaz juga suka golek golek...adakalanya sampai ke pintu rumah, adakalanya terselit selit di bawah sofa, bawah almari tv sambil menarik2 wayar yg die nampak...bila dah bosan mula la menyanyi lagu yg merdu yg ibu tak sanggup nak dengar...hukhukhuk..itu ler aktiviti Muaz skrg.


4 comments:

Ayu said...

Aduhai ni lagi satu anak comel!!
geram tengok pipi Muaz tu Lieza..
kalau dekat memang dah kena gigit..hehe

Ezadlieza said...

K.Ayu...

tu ler pasal kak..Muaz ni pun dah puas kena gigit dgn lieza pipinya..huahuahua...ganazzz jgn sampai jd kes dera sudah..hikhikhik

KakAsma said...

salam lieza,
wallaaa tomeii juga dak muaz nie..cam umar laa pulakkan..akak masih demam lagi nih..umar tu akak tak tau laa camner boleh lari tulang tulang dia tu..mmg ngeri masa lim diurut..tapi laa nie dah okay...maceh yer ingat kat akak..insyaALLAH akak ade..cuma masa jer selalu jelous kat akak...raya kat mana yer...balik semenanjung tak?

Ezadlieza said...

Salam kakasma..

Alahai kesiannya akak masih demam bulan2 puasa nih..take care yer kak..moga2 akak cpt sembuh..alhamdulillah la Umar dah ok yer kak..risau juga kan sbb die kecik lg..

Raya tahun ni saya beraya di kuching jer..tak balik pun....

Semoga akak cpt sembuh yer..bole berceloteh lg di arena blog nih...muahhh