Tuesday, May 11, 2010

Mak Dan Abah@ Kota Samarahan

Lama sungguh tak ber N3 baru kan....begitu ler kalau ada New HandBag(Muaz)..kehulur kehilir asik2 dgn die...baru je letak...ooeeekkkk ooeeekkkk...biasa ler tu kan..dah semakin membesar semakin tak mau ditinggal bersendirian...lotihhh makcik...masak pun ala2 kadar janji kenyang dan pedas...kuih muih patah lagi..mmg tak sempat...nanti2 ler tunggu die besar lagi sikit...skrg ni buat mana yg sempat jer dulu...

Hmmm..minggu lepas mmg ler tak berTENET langsung..bukan lupa, bukan maleh, bukan takder masa sgt tp...tapi masa yg ada aku luangkan utk Mak dan Abah yang dtg ke sini...uishhh mmg seronok sgt sbb ini ler pertama kalinya abah jejak umah aku kat sini..sebelum ni hanya mak jer..tu pun jaga aku dlm pantang masa Enas dan Eryna..kali ni mereka dtg berdua-duaan...tak lama sgt Mak n Abah kat sini cuma ada ler dlm semimggu jer...dari 1st Mei - 9 Mei..ok la tu kan, bukan senang nak pujuk Abah tu dtg sini utk tinggalkan teratak tmn desanya tuh...tetiba terbuka hatinya nak dtg...

Takder apa lg yg nak diceritakan..jom ler layan gambo Mak n Abah semasa kat Kuching nih..






Nak balik dahhhhhhhh...

2 comments:

mummywildan said...

k.liza, bile Wan lak nk terjah ke rumah mu itu..hehe tunggu muaz besar le kang x sempat masak besh2 utk wan sefamily.:) emm...tringat Wildan time umur2 cam Muaz mmg x boleh tinggal sorang2. mandi, mkn pun ala kadar je sbb time tu ayah dia bz kedai br bukak. Ibu&anak je kt rumah. so mana smpat je. br nak mandi dh bunyi suara dia..

Ezadlieza said...

Wan...tu la tu bila lg wan nak mai terjah umah akak nih...pintu umah sentiasa terbuka...
eeee..mmg betul ler wan...skrg ni mkn tak kenyang tido tak lena mandi pun tak basah...sumenya kerna si kecik nih..hahahhaha....apa yg dibuat alakadar jer..dan yg patut2 jer..