Friday, March 5, 2010

Mr. Hubby oh Mr. Hubby

Ishhh N3 apa pula ni yer..Mr. Hubby ler pulokkk...tp kan aku tak kira aku nak juga tepek pasal cite nih tp mungkin tak sepenuhnya....saja nak abadikan juga dlm blog ni..

Pada hari Rabu baru ni 3 March 2010 ada berita baik utk Mr. Hubby...seronok tak terkata la dia..termasuk ler bininya kan....setelah diedit ceritanya camni..."ring..ring..ring.." bunyi hp aku...oh Mr. Hubby call aku rupanya "Yer Bang"...Mr. Hubby dgn suara yg ala ala manja dan excited tu pun beritahu "Za....Abg dah dapat........" katanya..."ehh yeke..bang..alhamdulillah..rezeki Muaz la nih" kata aku "hmmm...tahniah yer bang..ok bye" pas tu jumpa kat umah lagi dok cite lagi pasal perkara nih..

Walau apa pun buat Mr. Hubby...Tahniah ler sekali lagi yer..muahhhhhh....buat lah yang terbaik utk Fakulti FSPU Jabatan Bangunan di UiTM Kampus Samarahan ni yer...semoga menjadi Pensyarah yang terbaik juga insyallah...aminnn

2 comments:

K.Nor said...

aminn.... semoga dipermudahkan segalanya
dan tahniah dr akak ya

Ezadlieza said...

Terima kasih k.nor....sayang k.nor..muahhhh