Saturday, December 19, 2009

Majlis Perkahwinan










Gambar ni sekitar Majlis Perkahwinan kawan Mr. Hubby di Dewan Suarah Kuching yang berlangsung pada 19 Dec 09 tapi tak sempat nak bergambar dgn pengantin sbbnya masa tgh asyik menyantap pengantin telah keluar dari dewan ntuk menukar busana perkahwinannya, pada awalnya kami tunggu ler juga sbb nak jumpa pengantin tp memandangkan lama kelamaan tetamu pun berangkat kami pun turut ler berangkat...tak larat pula aku nak dok tunggu lelama..malu pun ada...

Di kesempatan itu sempat ler kami sekeluarga dok pegi tinjau kat menara tinjau dewan suarah tu yang nampak seluruh bandar Kuching...ni ler kali pertama sejak aku dok sini pegi naik kat Menara tu...tp gayat juga aku dibuatnya weeeeiii....tp takpelah janji dah naik...

2 comments:

wanie hidayat said...

erm...erm...en saidi kawen xpegi ker..???best x....?pix diorg xbnyk pon...huhu...

Ezadlieza said...

En saidi kawin akak pegi tp masa tu lupa lak bawa kamera...