Tuesday, August 18, 2009

Eryna Dulu dan Sekarang

Eryna masa ni baru 3 minggu

Eryna...1th 7 bulan

Pejam celik..Eryna pun dah setahun lebih....tak sangka betul...how time berlalu dgn cepat...alhamdulillah....Eryna sihat dan jarang dpt sakit demam..org kata bole dikira sakit demamnya...

Seronok tgk perkembangan sewaktu die membesar...dari tak pandai bertutur sehinggalah die pandai bertutur...kalau dulu hanya pandai panggil "ayah n kakak"...tp skrg dah bole panggil "Ibuuuu" apa jua pun die cakap masih boleh faham akan kemahuannya.....nampaknya Eryna ni mcm cpt sikit bercakap...maybe slalu dgr kakaknya dok bebel2....huahuahua...

Alamak tak leh ler nak cite panjang lg...nanti ler...Eryna bangun lak dari beradu...nak apa lg kalau tak..ngempinggggg....tunggguuuu episod nya nanti yer...



2 comments:

mummywildan said...

k.liza entry kite hari ni sama le story psl anaknda yg dh masuk 1 thn 7 bln. cepat kan ms berlalu...tp wildan lom pandai sebut ibu. ayah mmg laju je kt mulut. padahal nyer ibu le byk ms dgn dia. kdg dia nk ape2 tarik tgn kite tunjuk ape yg dia nk. tk pun ckp nak..nak..

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Maintain CUTE lor!!!

p/s:puasa dak arini?