Monday, June 8, 2009

Scooter oh Scooter


Warna kuning tu.....brek kaki..kalau lelaju bole ler tekan brek tu..

Hari tu dok tercari cari Mini Scooter utk Enas....puas juga ler cari...akhirnya jumpa juga kat "Little Lamb"...masa tu ada 2 pilihan jer Mickey Mouse n Pooh..regenya biasa jer dalam RM169 ...so inilah pilihan Enas Mickey Mouse...suka benor ler die...la ni asik2 nak main scooter jer.....jenuh si adik lak nak melayan kakaknya main kat luar...fuhhh...tak per la janji die hepy kan...

2 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

scooter cute betul!! tapi mama x leh beli sbb kat umah ni dorang suka berebut....

Ezadlieza said...

heheheh...berebut yer...biasa ler tu mama bebudak mmg lagu tu yer..anak2 saya ni esok2 mesti camtu juga nih..skrg pun dah pandai berebut si adik nih..fuihhhh..