Monday, May 11, 2009

SeLaMaT PeGanTiN BaRu..MaiZaTuL Azlin..

Selamat Pengatin Baru utk sahabat ku Maizatul Azlin...Dia ni School Mate aku masa skolah menengah kat Slim River Perak...walau pun aku takder dlm gambo ni..tp aku abadikan di Blog aku ni...selain pengantin yg ada dlm gambo tu sume rakan2 aku juga...yg duduk atas krusi tu dari sebelah kiri Norliza, Pengantin Maiza, Jamilah...n yg duduk baris hadapan tu dari kiri Juwita n Amisyaireen Iwana (haaa yg ni masih single..kalau sesapa berkenan jgn malu2 yer bole ler aku kenen2 kan..woraitttt hehehe..harap2 tuan punya badan tak mareeee).
Apapun Tahniah buat M.A dah jadi isteri org dah....Moga2 berbahagia dan kekal hingga ke hujung nyawa...Join the Wife Club....huahuahua...


1 comment:

Redynne™ said...

hehehe.. aku ingt nk letak kt blog gak.. tp tatut tuan empunya diri yg dlm gambar tu marah.. :P

apepon M.A...congrats sbb dah join da club.. tinggal lg 2 org je yg blom kn? hahaha..