Thursday, May 28, 2009

Bila Mr. Hubby takderrrrr...

Ohhh tidakkk...dah semalaman Mr. Hubby takder..cam pelik jer kan bunyi nya..bukannya Mr. Hubby lari dari umah...or merajuk...sebenarnya..Mr. Hubby balik ke Shah Alam bagi menghadirkan diri di "Mesyuarat Fakulti" nya, biasa ler kalau pas2 habis exam pada setiap semester..
Oleh kerana 1st n 2nd June adalah cuti Hari Gawai bagi seluruh kawasan di Sarawak..jd Mr. Hubby terpaksa ler balik pada hari Sabtu disebbkan tiket BELON dah takder pada tarikh2 sebelumnya..dapat tiket hari Sabtu tu pun kira nasib juga...
So selama ketiadaan Mr Hubby tu aku makan sekadar apa yg ada jer la..maleh nak masak beria2...dok makan sesorang..mcm tak besh ler pula...jd menu aku kalau bole yg sesimple simplenya...hukhukhuk....ikan bilis or telur kicap..takpun paling senang Mee Segera....hahahha...

4 comments:

Redynne said...

waaa..bujang la ko ye.. hehehe..

lieza said...

yolah tu bujang yg dah beranak 2 nih....hehehhe....

Anonymous said...

setahu aku tu lauk kesukaan ko ms ko bujang?makam meggi sesekali pun sodap gak...dapat lak megi tomyam,letak cili padi ngan telur,bawang..nyum..nyumm..

lieza said...

alamak...sedapnya maggi tomyam..ko lani..hahaha..seronok mkn simple simple camgitu..ingat yer masa bebujang tu..aku sesekali rembat maggi tomyam ko..tp aku ckp ler kan...tambah cili padi sabah tu..pergghhh..tangkap leleh..