Saturday, April 11, 2009

Aku yang Down

Semalam Jumaat CUTI GOOD FRIDAY bagi kawasan2 Sarawak.....dan semalam juga aku down ler sikit..ada fever tp tak teruk sgt..cume perut ku meragam ragam...rasa mcm nak baring jer...so segala projek memasak ku terpaksa ler kensellll...plan nak masak itu nak masak ini..penyudahnya aku flattttttt.....nak makan pun takder selera....pegi ler KFC itu pun mkn, aku tak rasa mcm KFC entah rasa apa pun tak tau....huahuahua...
Hari ni....waaahhhhh..aku rasa mcm ok sikit...bole ler dok p siram2 pokok2 ku itu..Mr. Hubby takder hari ni...kena p keje jap tp sampai kul 2 jer...so aku kat rumah dok buat aktiviti mcm biasa la...kemas2 apa yg patut yg terbengkalai akibat down semalam...plan ingat petang nanti nak pegi SATOK nak cari lagi LOBSTER tu 2 ekoq lg...tungguuuuu...ok la aku nak layan Eryna ni yg dah kemaruk nak ngemping ni..nanti2 aku letak ler n3 baru yer..yg bergambar lak.

2 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

camna? dah sihat ke Lieza? cian dia...

Anonymous said...

KFC da xsedap da...naik muak..